Aquesta tardor, TV3 ha començat la producció de la segona temporada de la docusèrie Gent de mercats (i comerços), produïda amb la col·laboració de Benecé Produccions. El programa, dirigit per Tana Collados, continuarà donant veu als professionals dels mercats i en mostrarà el dia a dia, com en la primera temporada. Com a novetat, els comerços s'incorporen al títol del programa i quedaran reflectits en el contingut, que s'acostarà als establiments de proximitat i a la restauració, un sector especialment afectat per les mesures per afrontar la pandèmia.

En aquesta segona temporada, que constarà d'un total de sis lliuraments, el programa continuarà donant la veu als pagesos i ramaders amb parada fixa al mercat, als venedors que han decidit començar-hi un negoci o als fills de llargues nissagues, als compradors de tota la vida o bé als nous que han descobert els temples del producte fresc. Amb els protagonistes de cada capítol, visitarà escenaris com les llotges, on s'abasteixen els peixaters, i racons poc o gens vistos dels mercats, a més de mostrar tota mena de situacions que es donen en aquest plató real que són els mercats.

La cadena pública preveu estrenar els dos primers episodis de la nova temporada durant les festes de Nadal.