La plataforma Movistar+ ha batut el seu "rècord històric" de consum en la darrera setmana. El cap de setmana anterior, el dissabte 14 i diumenge 15, el consum va créixer un 47% respecte l'anterior i cadascun dels dies del cap de setmana els usuaris de Movistar+ van passar més de 42 milions d'hores a la plataforma. Així mateix, en comparació amb el cap de setmana anterior es va aconseguir el màxim anual d'espectadors que accedeixen a la plataforma amb un creixement d'un 8% diari. La plataforma ha considerat que la iniciativa d'obrir la televisió a tothom ha tingut "una gran acollida i ha multiplicat per tres els usuaris de la App de Movistar +".

Els programes informatius han estat els més vistos i signifiquen gairebé la quarta part des continguts consumits amb un creixement del 80% respecte el cap de setmana precedent. El cine amb un 31% més, i els continguts infantils, amb un increment del 16%, són els altres dos gèneres més visitats pels clients de Movistar+. Entre els títols més vistos hi ha 'Mascotas 3', '2 guns', 'Doctor Strange', 'Godzila' i les sèries 'Outlander' T5, 'The Good Doctor' T3, 'The Walking Dead' T10, així com les produccions originals de Movistar+ 'Justo antes de Cristo' T2, 'Ilustres Ignorantes', 'Late Motiv' o 'La Resistencia'.

La plataforma també ha destacat que #0, el canal exclusiu de Movistar+ ha crescut un 94% el seu consum durant el cap de setmana, seguit de Movistar Estrenos (un 50% més) i Movistar Disney (un 37% més).

Des del dijous s'ha sumat a l'oferta habituals els canals infantils Disney Jr, Disney XD, Disney Channel, Nick Jr, Nickelodeon, Cartoon Network, Panda y Baby TV. El dilluns s'hi van afegir els canals de cinema TCM i Canal Hollywood a més de les senyals de La 1, La 2, Antena 3, Cuatro, Telecinco i La Sexta.