Amazon Prime Vídeo prepara El internado: Las cumbres, un reebot de la reeixida sèrie emesa amb gran èxit d'audiència entre el 2007 i el 2010 per Antena 3, que tindrà la producció de The Mediapro Studio i Atresmedia. La ficció, que constarà de vuit episodis, es rodarà principalment en escenaris naturals del nord d'Espanya.

Tal com va anunciar ahir Mediapro en un comunicat, la sèrie començarà el seu rodatge durant el primer trimestre d'aquest any i tindrà, entre els seus ingredients, atmosferes inquietants, misteri, thriller i més dosis de terror.

En aquest sentit, la productora assegura que la història transcor-rerà en un col·legi ubicat al costat d'un antic monestir, en un lloc inaccessible entre les muntanyes, aïllat del món.

Els alumnes són joves rebels i problemàtics que viuran sota l'estricta disciplina que imposa el centre per reinserir-los a la societat. El bosc circumdant alberga llegendes, amenaces que segueixen vigents i que els submergiran en aventures trepidants.

Al capdavant de la producció executiva s'hi trobaran la creadora de la franquícia, Laura Belloso, així com Laura Fernández Espeso i Javier Pons per part de The Mediapro Studio, i Ignacio Corrales i Sonia Martínez d'Atresmedia Studios, que lideraran l'equip de guionistes format per Asier Anduenza, Sara Belloso i Abraham Sastre, que ja van treballar junts a El internado: La Laguna Negra.

«És sens dubte un gran orgull poder anunciar una producció d'aquesta envergadura a Espa-nya», afirma el responsable de Continguts d'Amazon Prime Video a Espanya, Ricardo Cabornero, que considera que «l'èxit internacional d'aquesta sèrie fa una dècada segueix captivant avui en dia milers de seguidors» i que la nova versió «suposarà un retrobament per a tots ells que conquistarà també noves audiències».

Per la seva banda, la directora corporativa i de televisió del grup The Mediapro Studio, Laura Fernández Espeso, considera que El internado va ser «la precursora a Espanya dels grans èxits actuals de les sèries de televisió, com Velvet, La casa de papel o Vis a vis», atès que «va trencar motlles pel que fa a producció i distribució, va aconseguir unes audiències notables i va donar a conèixer una nova generació d'actors».