n Facebook ha signat un acord amb la UEFA per poder oferir els partits de la Champions League i la Supercopa a Llatinoamèrica fins al 2021. La companyia tecnològica podrà emetre 32 partits cada temporada, incloses les dues finals. Així ho va anunciar la UEFA dimecres passat, tot i que no s'han donat a conèixer detalls sobre la quantitat econòmica del contracte que s'ha signat.

Aquest acord ha començat de forma immediata, amb la difusió de la Supercopa d'Europa que va tenir lloc dimecres entre el Real Madrid i l'Atlètic de Madrid a Tallinn.

La notícia arriba poc després de saber-se que LaLiga va vendre els seus drets d'emissió a Facebook per tal que la xarxa social permetés la visualització dels partits a vuit països d'Àsia durant tres temporades. Els països en concrets són l'Índia, l'Afganistan, Bangladesh, Bhutan, el Nepal, les Maldives, Sri Lanka i el Pakistan, que podran gaudir de 38 partits de la competició espanyola de forma gratuïta i en directe. LaLiga va qualificar l'acord de «pioner».