Els espanyols van escriure 61,3 milions de tuits sobre televisió entre setembre de 2016 i maig de 2017, gairebé la meitat d´aquests comentaris van versar sobre programes de Telecinco i els espais que van generar més conversa social a Twitter van ser Gran Hermano, Gran Hermano VIP i el concurs d´Eurovisió. Així ho recull l´informe Audiència social a Twitter, fet públic ahir per la consultora Barlovento Comunicación, que destaca que cada dia a Espanya s´escriuen una mitjana de 224.560 tuits sobre televisió.

Telecinco és la cadena que més conversa genera a Twitter: el 45,7% dels tuits televisius entre setembre i maig parlaven dels seus programes. A més, Gran Hermano i Gran Hermano VIP són els espais que més comentaris van generar en aquest període de temps: 13,4 i 7,7 milions, respectivament. Eurovisió va ser el tercer esdeveniment televisiu que va propiciar més conversa (gairebé 3 milions de tuits), seguit de les notícies d´Antena 3 (1,77 milions) i l´espai esportiu El Chiringuito (1,59 milions). Després Telecinco, La Sexta va ser la segona cadena sobre la qual es van escriure més tuits (13,3%).