Peter Rabbit és un conill sense por que fa la vida impossible a un granger perquè s´alimenta sistemàticament del seu hort. Ara, finalment, disposa d´una aventura cinematogràfica que combina imatge real i CGI, i que intenta modernitzar els plantejaments dels llibres de Beatrix Potter.

El film està obtenint un èxit notable a les taquilles nord-americanes però ha dividit la crítica: hi ha qui valora la seva emancipació dels textos i els intents de portar el personatge a un terreny més eixelebrat i iconoclasta, però també hi ha qui l´ha menyspreat pel que considera una traïció a l´esperit de Potter.

En tot cas, alguna cosa ha de tenir de bo venint del director Will Gluck, que ha demostrat el seu domini de la comèdia d´embolics en films com Rumores y mentiras i Con derecho a roce. La seva versió del musical Annie, millor deixar-la de banda.

Peter Rabbit preserva l´esquema argumental dels llibres: el conill, disposat a no deixar els seus amics sense aliments, se les empesca cada dia per assaltar l´hort d´un antipàtic granger.

Però en la descripció d´aquest últim comencen els canvis. El senyor Fisher dels contes és aquí un jove de ciutat que s´entesta a fer veure que és capaç de viure al camp, i les coses donen un tomb quan coneix l´encantadora Bea.

Mentre ella adora els animals que envolten la granja, Fisher fa tot el que està a les seves mans per evitar que entrin a l´hort. I és clar, el que comença com una trapelleria quotidiana acaba en una veritable guerra.

La pel·lícula, visualment molt treballada i plena de referències cinèfiles, destaca pel seu planter d´humans, encapçalat per Domhnall Gleeson, Rose Byrne i Sam Neill, però també de veus d´animals, format per James Corden, Sia, Margot Robbie, Elizabeth Debicki, Rachel Ward, Bryan Brown, David Wenham i Daisy Ridley.