Crítiques de cine

Un fotograma del film

CRÍTICA | «La maldición», un film per als adeptes al terror més cru

Una petita curiositat que no passarà a la història, però de la qual poden gaudir sense problemes els incondicionals del gènere

Un fotograma del film

CRÍTICA | Polanski decep recordant Dreyfus amb «El oficial y el espía»

El film adopta una estructura i un to declaradament clàssics

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Mujercitas» del segle XXI

La realitzadora Greta Gerwig exhibeix una sensibilitat especial en una nova recreació fílmica del clàssic literari de Louise May Alcott

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Midway», aplicada epopeia de Roland Emmerich

El film vol regalimar l'aroma del cinema clàssic bèl·lic

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Jumanji» ofereix aventures i poc més

Assistim a unes noves muntanyes russes en què la vida i el joc s'entrellacen fins a fusionar-se en un frenesí que funciona raonablement

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Puñales por la espalda», un divertiment nostàlgic

Rian Johnson, que ha signat els últims lliuraments de la nissaga «Star Wars», canvia radicalment de registre

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Intemperie» se salva per l'atmosfera i pel gran Luis Tosar

El realitzador Benito Zambrano baixa ostensiblement el seu rendiment artístic en aquest film

CRÍTICA | «El hoyo», una distòpia que parla molt bé del seu director

El film ens transporta fins a un futur dominat per una plataforma gegantina, amb un ordre tan jeràrquic com implacable

CRÍTICA | Jennifer lopez, el millor d'«Estafadoras de Wall Street»

Lorene Scafaria ha embastat una mescla de thriller i comèdia, amb una aroma feminista

«La trinchera infinita»

CRÍTICA | «La trinchera infinita», una mirada esmolada a l'odissea dels talps

El film és un nou (i suggeridor) pas endavant en la trajectòria del trio format per Aitor Arregui, Jon Garaño i José Mari Goenaga

Un fotograma del film

CRÍTICA | «El silencio de la ciudad blanca», un suspens sense tensió on les peces no encaixen

Les similituds amb «El silencio de los corderos», el clàssic de Jonathan Demme, no només es limita al títol

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Zombieland: mata y remata», esprémer el filó sense ni un gram de risc ni originalitat

El film és una nova fantasia monstruosa en què l'humor i el terror es fusionen sense complexes

Imatge promocional

CRÍTICA | «Abuelos», víctima d'un empatx de bonisme

L'enèsima oportunitat perduda del cinema espanyol per capbussar-se amb garanties en les problemàtiques socials del segle XXI

Fotograma del film

CRÍTICA | «Joker» i Phoenix, de matrícula d'honor

Qui es podia imaginar que l'autor de «Resacón en Las Vegas» ens regalaria un dels grans títols de la temporada?

CRÍTICA | «A dos metros de ti», un film que no irrita però tampoc sedueix

El film aborda l'idil·li molt dificultós entre dos adolescents que s'han conegut en un hospital

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Hotel Bombay», un bon exercici de suspens però sense valentia

La plasmació de la violència en el cinema sempre ha constituït una qüestió relliscosa i complexa

Un fotograma del film

CRÍTICA | «It 2»: un metratge de tres hores que es fan excessives

El film està uns quants esglaons per sota d'altres cintes recents del gènere del terror

1