Crítiques de cine

Natasha Lyonne i Andra Day

CRÍTICA | Només se salva per l'actuació d'Andra Day

«Los Estados Unidos contra Billie Holiday» es concentra essencialment en la dimensió més reivindicativa d'una de les grans dames del jazz

Un fotograma del film

CRÍTICA | Enèsima invocació de Hollywood

El film «Gozilla vs Kong» aconsegueix desprendre l'aroma del vell cinema de barri

Fotograma del film de Chung

CRÍTICA | «Minari», una mirada oriental al somni americà

El film regalima una maduresa i una emotivitat tan sentides com autèntiques

Fionn O'Shea i Lola Petticrew

CRÍTICA | «Dating Amber», una cinta petita però deliciosa

David Freyne ha rodat una obra declaradament autobiogràfica

Una revolta arriba fins a una mansió

CRÍTICA | «Nuevo orden», una distopia brutal i devastadora

El darrer llargmetratge de Michel Franco evoca poderosament una deles obres mestres de Buñuel

Martine Chevallier i Barbara Sukowa

CRÍTICA | L'amor explicat amb traç delicat

Filippo Meneghetti ha tingut un debut més que prometedor amb la notable Entre nosotras

Annie Mercier i Melissa Guers

CRÍTICA | «La chica del brazalete», film judicial estremidor i revulsiu

L'obra ens planteja la qüestió de si la protagonista és culpable o innocent, però ho fa amb una mirada distant

Bajo Ulloa renuncia als diàlegs

CRÍTICA | «Baby», una paràbola sinistra i hipnòtica

Bajo Ulloa no s'ha volgut acomodar mai i en aquest film esclata novament la seva llibertat creativa

CRÍTICA | «In the Mood for Love», un melodrama de cinc estrelles

Les imatges s'encomanen de l'elegant sensualitat dels bells amants i destil·len un romanticisme tan captivador com melancòlic

CRÍTICA | «La vampira de Barcelona», atmosfera desassossegant

Lluís Danés ha debutat en el terreny de la ficció amb una de les propostes més ambicioses, singulars i absorbents del darrer cinema català

Russell Crowe

CRÍTICA | «Salvaje», com un menú de menjar ràpid

Una discussió de trànsit en un semàfor esdevé el detonant d'una persecució implacable i sinistra

Una família busca una nova llar

CRÍTICA | «Els croods 2», un llaminer divertiment familiar

Una bona mostra d'un cinema popular de qualitat que malda esforçadament per sobreviure en un Hollywood infectat per la mediocritat

Tommy Lee Jones i Robert De Niro

CRÍTICA | Grans actors amb el pilot automàtic a «La última gran estafa»

Robert de Niro ha esdevingut al segle XXI un professional rutinari que dilapida miserablement el seu talent descomunal en productes de segona fila

Un fotograma del film

CRÍTICA | Una madame curie molt realista

El film reivindica oportunament aquesta figura paradigmàtica, i representa l'enèsima aproximació cinematogràfica a una de les dones més famoses de la història

Un fotograma del film

CRÍTICA | «Una 'Emma' àgil i gens repoldia»

El film adapta a la pantalla gran la novel·la homònima, publicada per primera vegada el 1815

Les actrius Gabourey Sidibe, Janelle Monáe i Lily Cowles

CRÍTICA | «Antebellum», al·legat sagnant contra el racisme

Janelle Monáe condueix l'espectador per les tenebres de l'Amèrica més feixista en un viatge al·lucinant amb un discurs compromès

Paula Usero i Candela Peña en una escena de la pel·lícula

CRÍTICA | «La boda de Rosa», senzilla però distingida

La comèdia feminista aplega els punts forts d'Icíar Bollaín: se sustenta en uns personatges magníficament construïts i interpretats

1 2  >