Crítiques de cine

Un fotograma del film.

CRÍTICA | «Los hermanos Sisters», una paràbola moral disfressada de western

El film és una perla salvatge no només recomanable als incondicionals de l'èpica americana més genuïna

Un fotograma del film «El día que vendrá»

CRÍTICA | «El día que vendrá» és un melodrama acurat amb un compacte repartiment

El film, però, no aconsegueix ser una cinta rellevant perquè li manca intensitat

«Escape Room»

CRÍTICA | «Escape Room», un film que fa posar nerviós l'espectador

Títol recomanable per als incondicionals del terror més concentrat, intens i retorçat

L'actor Willem Dafoe.

CRÍTICA | Un gran Dafoe per a un film discutible

«Van Gogh, a las puertas de la eternidad» no es desmarca de les misèries inherents als biopics més convencionals

Un fotograma del film.

CRÍTICA | «Feedback» és un exercici de suspens amb forats però absorbent

El film aconsegueix que l'espectador estigui clavat a la butaca al llarg dels seus 97 minuts

Un fotograma del film.

CRÍTICA | «Alita» és un luxe estètic que fa molt soroll per no res

Una mostra impetuosa, però buida, i deshumanitzada, d'un cinema èpic supeditat a l'artificiositat menys convincent

CRÍTICA | «María, reina de Escocia»: el duel de reines el guanya Lanthimos

L'opera prima de Jesie Rourke serà comparada inevitablement amb La favorita, una de les pel·lícules de la temporada

«Creed 2»

CRÍTICA | «Creed 2» no aporta res de nou

El film s'ho juga pràcticament tot a una carta: la nostàlgia més descarada

«La favorita».

CRÍTICA | Lanthimos no decep amb «La favorita»

Després d'obtenir el premi especial del jurat i el de millor actriu (Olivia Colman) al festival de Venècia, arriba als cinemes mostrant les seves virtuts

1