Telecinco ha estat líder d'audiència a l'abril amb el 13,4% de quota de pantalla (0,7 dècimes menys que al març) i es manté com la cadena més vista per tercer mes consecutiu, seguida d'Antena 3 (12,5% ), que perd set dècimes.

Segons l'informe mensual de 'Barlovento Comunicació' amb dades de Kantar Media, després Telecinco i Antena 3 se situen La 1 (9,8%), que baixa cinc dècimes respecte al març, i les temàtiques de pagament (8,8%) , que pugen un punt.

Els segueixen les autonòmiques (7,3%), La Sexta (6,3%), Cuatro (6%), FDF (3%), La 2 (2,5%) i Neox (2,4%).

A l'abril es produeix un nou rècord mensual de la televisió de pagament, que signa el 23,3% del total del visionat de televisió, 0,8 punts més en relació amb el mes anterior.

Per franges horàries, Antena 3 és líder en el matí i en l'horari de màxima audiència (el de la nit), la 1 a la sobretaula, Telecinco a la tarda ia la franja de mitjanit i les temàtiques de pagament a la matinada.

Pel que fa als informatius, es produeix un "empat tècnic" (la diferència és menor a una dècima de l' 'avaluació') entre els de Telecinco (1.833.000) i els de La 1 (1.798.000) en la ponderació de les edicions de migdia-sobretaula i nit.

Telecinco és líder en l'edició de nit de dilluns a diumenge i la cadena pública a la de sobretaula de dilluns a diumenge.

L'emissió més vista del mes correspon a la pròrroga del partit de la Champions entre el Reial Madrid i el Bayern de Munic retransmès per Antena 3 el passat dia 18, que va congregar davant de la pantalla a 10.010.000 espectadors i un 46,7% de quota.

Pel que fa al visionat en diferit, el programa més vist ha estat el capítol de la sèrie "Allà baix" d'Antena 3 del dia 3 abril que van seguir una mitjana de 437.000 espectadors.

La pel·lícula més vista ha estat 'El missatger', a La 1, amb 2.426.000 audiència mitjana i 13,5% de quota de pantalla, mentre que 'La veu Kids' (Telecinco) ha estat el programa d'entreteniment més seguit , amb 3.280.000 i 23,5% de quota.

El consum global del mes de març incloent lineal, diferit i convidats (espectadors no residents a la llar del visionat) és de 240 minuts per persona i dia, mentre que el 72,5% dels espanyols s'ha connectat diàriament al televisor.