Netflix va estrenar el reality show 'Ultimate Beastmaster' el passat divendres 24 de febrer. Aquest nou programa està pensat per emetre en sis versions diferents per a sis països: Brasil, Estats Units, Japó, Mèxic, Corea del Sud i Alemanya. Per això s'adaptarà als espectadors d'aquests estats i, encara que tots ells veuran als mateixos concursants, cada edició serà comentada per presentadors locals que comentaran la cursa de 200 metres que els 108 concursants d'aquests sis països hauran de superar.

Els concursants de 'Ultimate Beastmaster' aspiren a superar un circuit d'obstacles de 183 metres de llarg i 26 d'alt anomenat 'la Bèstia'. Aquesta primera temporada compta amb 60 episodis que es repartiran en 10 per a cada país i David Broome i Sylvester Stallone, els productors executius del programa, ja tenen planejat gravar la segona temporada.

Arriba a Espanya

En relació amb el desig de la cadena de expandir-se, la plataforma Netflix ja ha estrenat la seva primera pel·lícula espanyola al nostre país, '7 anys', un thriller encapçalat per Paco León i Juana Acosta. Aquest avanç és una de les accions que la cadena té pensat dur a terme per complir amb l'objectiu d'expandir i créixer a l'estranger i desenvolupar programació local més atractiva per als països als que s'estén, ja que la meitat dels 93, 8 milions de subscriptors que té el canal són nord-americans.

Però la seva expansió a Espanya no acaba aquí, el proper 28 d'abril Netflix estrenarà 'Les noies del cable', la seva primera sèrie original, un drama d'època protagonitzat per Ana Fernández, Blanca Suárez, Nadia de Santiago i Maggie Civantos. Netflix s'ha anat expenent a més de 190 països: "Hem observat que la gent vol connectar amb altres persones de tot el món alhora que connecten amb alguna cosa que sentin personal i proper", va afirmar el cap de continguts de la plataforma, Ted Sarandos , als mitjans de comunicació.