La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha nomenat la lluçanenca Geni de Vilar (Sant Boi de Lluçanès, 1975) adjunta a la direcció dels mitjans digitals. Així, el director de Mitjans Digitals de la CCMA, Saül Gordillo, ha renovat l'equip al capdavant d'aquesta àrea amb De Vilar, que assumeix un paper clau en una estructura més simplificada que prioritza la confluència de continguts i el desenvolupament de l'estratègia digital des de les pròpies redaccions dels mitjans.

De Vilar, que fins ara havia estat la cap de Producte a l'àrea de Mitjans Digitals, té una extensa trajectòria vinculada al desenvolupament de l'estratègia digital als mitjans i la innovació. Periodista per la UAB i Màster en Disseny i Desenvolupament de Sistemes Interactius per la UPC, els seus inicis com a periodista van ser a premsa comarcal i des del 1997 treballa en feines relacionades amb els mitjans digitals.

El 2000 va entrar a TV3 en el primer projecte multiplataforma de la cadena, el 3XL.net, on va ser redactora TV-web i després sots-directora. D'allà va passar a Activa Multimèdia, l'empresa de la CCMA que es dedicava a l'I+D+i del grup, des d'on va crear i liderar l'equip de Conceptualització i va sots-dirigir el CREA (Centre de Recerca de l'Audiovisual). Amb el tancament de les tecnològiques, es va incorporar a Serveis Interactius de TV3, com a Coordinadora de Màrqueting Digital. El maig del 2013 va passar a ser Cap de Producte de Mitjans Digitals de la CCMA.

La nova estructura de Mitjans Digitals unifica els dos departaments de Continguts i de Producte en una sola àrea per tal d'optimitzar el control i l'estratègia global digital i tenir una visió transversal de l'oferta i el posicionament digital de la CCMA. Alhora, es vol reforçar els perfils propis de Mitjans Digitals des d'una visió més estratègica i treballar més estretament amb les àrees de Continguts, Màrqueting i Comercial de la Corporació.