Movistar posarà en marxa l'any vinent #0, un nou canal que s'afegirà a l'oferta de la plataforma de pagament, però que buscarà competir directament amb les televisions generalistes, sobretot amb Telecinco i Antena 3, oferint continguts de producció pròpia de diversa temàtica. Segons va informar el grup, el nou canal emetrà cada dia un mínim de cinc hores de programació "fresca".

Per al nou projecte Movistar està disposada a tirar la casa per la finestra, amb fitxatges de renom i trajectòria contrastada. Entre els professionals que donaran forma a la programació del nou canal, destaquen Andreu Buenafuente, Berto Romero i David Broncano, que hi estrenaran un nou late night; Eva Hache, Gonzalo de Castro, Quim Gutiérrez i Hugo Silva, que protagonitzaran una adaptació de la popular sèrie nord-americana Web therapy als costums dels espanyols; i Jon Sistiaga, Iñaki Gabilondo i Michael Robinson, amb nous projectes encara per definir.

"Ilustres ignorantes"

L'humor i l'actualitat tindran el seu espai al nou canal amb el magazín Ilustres ignorantes, on Javier Coronas, amb la col·laboració de Javier Cansado i Pepe Colubi, intentarà respondre les preguntes més absurdes o imaginatives que es puguin plantejar. L'espai, que actualment ja s'emet a través de Canal +, podria ampliar la seva periodicitat, ara bimensual.

El canal #0 potenciarà especialment la franja nocturna i també apostarà per les sèries, els documentals i altres continguts dirigits a un públic de diverses edats i perfils. Movistar podria avançar molt aviat nous detalls sobre la programació d'aquest canal, així com quina serà la data exacta de llançament.