Dakota Johnson, Quim Gutiérrez i Natalia Tena protagonitzen, sota les ordres d'Alejandro Amenábar, el curtmetratge publicitari d'Estrella Damm 'Vale', que en el seu primer dia de llançament s'ha convertit en tot un fenomen viral.

El curt, de 12 minuts de durada i rodat a Eivissa, ha registrat més de 600.000 reproduccions en les diferents xarxes socials en 24 hores. Només a Youtube, 'Vale' portava més de 300.000 visites.

El cineasta va explicar que amb el curt 'Vale' han volgut continuar amb la tradició de campanyes anteriors: "Hem intentat reflectir i fer sentir valors que estan íntimament relacionats amb la Mediterrània, fent especial èmfasi en la seva oferta cultural. Viure mediterràniament significa sortir de casa , conèixer gent i impregnar de música, cinema, teatre, exposicions ... Ens agradaria que la pel·lícula despertés en els espectadors aquest esperit de sociabilitat i optimisme i, per què no, els arrencarà un somriure".