Notícies | Cine

El perill de ser el teu bessó

Viggo Mortensen encapçala el repartiment de Todos tenemo un plan
07-09-2012 07:11
0 vots
Viggo Mortensen parla amb Soledad Villamil en una imatge del film

Viggo Mortensen parla amb Soledad Villamil en una imatge del film

Viggo Mortensen ha demostrat en moltes ocasions ser un intèrpret inquiet i avui ens arriba protagonitzant un thriller argentí. La implicació de l'estrella d'El señor de los anillos amb Todos tenemos un plan va començar, insospitadament, en el club de natació Sant Lorenzo de Buenos Aires, on van coincidir la directora del film, Ana Piterbarg, amb el mateix Mortensen, que manté diversos vincles amb el país. Piterbarg no es va tallar i li va dir a l'actor que tenia el paper perfecte per a ell i li va enviar el guió per mail. Mesos després, per sorpresa, Mortensen va acceptar l'oferta i, fins i tot, ha acabat coproduint el film. Cal dir, a més, que la implicació interpretativa de Mortensen és literalment doble doncs en el film es fica en la pell de dos bessons.

Todos tenemos un plan ens explica com un home fart d'ell mateix, Agustín, decideix fugir de Buenos Aires i assumir la identitat de Pedro, el seu germà bessó, que va morir fa uns anys. Enmig de la regió d'El delta, on tots dos van viure de petits, Agustín descobrirà que Pedro havia deixat també la seva vida per resoldre i que formava part d'un món criminal que ara no estarà disposat a perdonar-li res. Un punt de partida interessant per a un guió guanyador del premi Julio Alejandro de la SGAE i que ha reunit també en el repartiment a l'espanyol Javier Godino i l'argentina Soledad Villamil, companys de film també a l'oscaritzada El secreto de sus ojos.

Simultàniament a la seva estrena espanyola, Todos tenemos un plan es presenta en el festival de Toronto, la gran cita de l'indústria del cinema internacional, tot i que el film ja ha passat per Argentina. En el seu país d'origen, la crítica no ha acceptat entusiasmada la producció i, malgrat que alguns destaquen el repartiment, qui rep força pals és la directora, a qui li responsabilitzen de la previsibilitat i la lentitud del film.

Actualitat

Amenaçat de mort

El director del primer film de la trilogia Millennium estrena ara el thriller 'Dead Man Down'

Amistat molt poc artificial

Jake Shreier debuta en la direcció amb un relat emotiu i intel·ligent a 'Un amigo para Frank'

Fitzerald segons Luhrmann

Leonardo DiCaprio es fica en la pell de Jay Gatsby en la nova adaptació estrenada a Cannes

Fotos de cine

In another country (En otro país)
In another country (En otro país)
In another country (En otro país)
In another country (En otro país)
In another country (En otro país)

In another country (En otro país)

En un país que no és el seu, una dona que no és del tot ella mateixa, ni [..]

1 de 5